Identyfikacja wizualna firmy
Tylko solidna marka zapewni sukces
Wyróżnij swoją ofertę na tle konkurencji
Identyfikacja wizualna odpowieda na pytania: czym jest firma, dokąd zmierza, a także co wyróżnia ją wśród innych firm o tym samym profilu działalności?
Powyższe powiedzenie szczególnie sprawdza się w odniesieniu do firm i ich wizerunku.
Chociaż nazwa, logo firmy (logotyp) i kolory firmowe są podstawowymi wzorcami identyfikacji wizualnej, to system identyfikacji jako całość (spójna identyfikacja wizualna firmy) jest czymś więcej niż tylko sumą poszczególnych jego elementów.
Właściwie zaprojektowany i umiejętnie wykorzystywany system identyfikacji wizualnej staje się efektywnym i ekonomicznym narzędziem marketingowym.
Nie chcesz być kolejną nic nie znaczącą nazwą na długiej liście pośród konkurencji?
Zadbaj o wyrazistą identyfikację wizualną Twojej firmy.
Ten krok będzie kluczowy w walce o silną strategię utrzymania lub osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku, ponieważ w tej dziedzinie nic nie dzieje się przypadkowo.